“Top Gear Grafton” bütün zamanların quru sürət rekordunu qırmağı hədəfləyən yeni reaktiv mühərrikli “Bloodhound LSR”-ni idarə etmək üçün pilot axtardığını açıqlayıb. Əvvəlki pilot, Britaniya Kral Hərbi Hava Qüvvələrinin zabiti Endi Qrin layihədə qalır, lakin təlimçi və məsləhətçi roluna keçir. Hər kəs Qrinin yerini tuta bilər. Lakin onlar tam təlim kursunu bitirməli və layihədə iştirak üçün 12 milyon funt sterlinq (13,8 milyon avro) ödəməlidirlər.
“Top Gear Grafton”un baş icraçı direktoru Stüart Edmondson bu barədə danışıb:
“Ödənişin edilməsi digər motor idman növlərində də olur. Biz düzgün zehni yanaşmaya malik insan axtarırıq – qalan hər şeyi özümüz həll edəcəyik. Stressli şəraitdə belə intizamlı olmağı bacaran birini axtarırıq”.
“Bloodhound LSR” layihəsi ilk dəfə 2008-ci ildə elan edilib. Nəticə “Eurofighter Typhoon” qırıcılarında quraşdırılmış “Rolls-Royce Eurojet EJ200” təyyarə mühərriki ilə işləyən süpürülən avtomobil olub Avtomobilin ilk sınaqları 2017-ci ildə baş tutub və 320 km/saatdan çox sürət yığılmayıb. Lakin 2018-ci ildə “Bloodhound” şirkəti müflis olub və onun aktivləri “Grafton” tərəfindən alınıb.
2019-cu ilin noyabr ayında keçirilən sınaqlarda “Bloodhound LSR” artıq 806 km/saata çatıb. Lakin əlavə sınaqlar vəsait çatışmazlığı və COVID-19 pandemiyası səbəbindən ləğv edilib. “Grafton”da kommersiya formatında pilot axtarışı layihənin gələcək inkişafı üçün maliyyə almaq üçün son şanslardan biri kimi qəbul edilir.
Qeyd edək ki, hazırkı sürət rekordu 1997-ci il oktyabrın 15-də iki “Rolls-Royce Spey” reaktiv mühərriki olan “ThrustSSC” avtomobili ilə müəyyən edilib. Yarışlar Nevada ştatının Qara Qaya səhrasında keçirilib. Burada bir mil məsafədə Endi Qrin bolidi 1227 km/saat sürət yığıb. Tarixdə avtomobildə səs baryerini qıran ilk olub.
Aut.az
“Top Gear Grafton” bütün zamanların quru sürət rekordunu qırmağı hədəfləyən yeni reaktiv mühərrikli “Bloodhound LSR”-ni idarə etmək üçün pilot axtardığını açıqlayıb. Əvvəlki pilot, Britaniya Kral Hərbi Hava Qüvvələrinin zabiti Endi Qrin layihədə qalır, lakin təlimçi və məsləhətçi roluna keçir. Hər kəs Qrinin yerini tuta bilər. Lakin onlar tam təlim kursunu bitirməli və layihədə iştirak üçün 12 milyon funt sterlinq (13,8 milyon avro) ödəməlidirlər.
“Top Gear Grafton”un baş icraçı direktoru Stüart Edmondson bu barədə danışıb:
“Ödənişin edilməsi digər motor idman növlərində də olur. Biz düzgün zehni yanaşmaya malik insan axtarırıq – qalan hər şeyi özümüz həll edəcəyik. Stressli şəraitdə belə intizamlı olmağı bacaran birini axtarırıq”.
“Bloodhound LSR” layihəsi ilk dəfə 2008-ci ildə elan edilib. Nəticə “Eurofighter Typhoon” qırıcılarında quraşdırılmış “Rolls-Royce Eurojet EJ200” təyyarə mühərriki ilə işləyən süpürülən avtomobil olub Avtomobilin ilk sınaqları 2017-ci ildə baş tutub və 320 km/saatdan çox sürət yığılmayıb. Lakin 2018-ci ildə “Bloodhound” şirkəti müflis olub və onun aktivləri “Grafton” tərəfindən alınıb.
2019-cu ilin noyabr ayında keçirilən sınaqlarda “Bloodhound LSR” artıq 806 km/saata çatıb. Lakin əlavə sınaqlar vəsait çatışmazlığı və COVID-19 pandemiyası səbəbindən ləğv edilib. “Grafton”da kommersiya formatında pilot axtarışı layihənin gələcək inkişafı üçün maliyyə almaq üçün son şanslardan biri kimi qəbul edilir.
Qeyd edək ki, hazırkı sürət rekordu 1997-ci il oktyabrın 15-də iki “Rolls-Royce Spey” reaktiv mühərriki olan “ThrustSSC” avtomobili ilə müəyyən edilib. Yarışlar Nevada ştatının Qara Qaya səhrasında keçirilib. Burada bir mil məsafədə Endi Qrin bolidi 1227 km/saat sürət yığıb. Tarixdə avtomobildə səs baryerini qıran ilk olub.
Aut.az