Braziliya klub formalarında bukmeker kontoruna sponsorluq qaydalarını sərtləşdirir.
Aut.az xəbər verir ki, Braziliya Futbol Konfederasiyası (CBF) 2024-cü il üçün reklam qaydaları ilə yarış reqlamentini dərc edib. Bundan sonra bütün əməkdaşlıqlar Maliyyə Nazirliyinin nəzarəti altında olacaq.
114-cü maddəyə əsasən, bukmeker kontorları ilə reklam əməkdaşlıq zamanı, o cümlədən formada yerləşdirilməsi halında aşağıdakı tələblərə ciddi şəkildə riayət etməlidir:
- Operatorlar öz platformalarında CBF oyunlarını yalnız qurumun icazəsi ilə, dövlət yarışlarını isə dövlət federasiyalarının icazəsi ilə keçirə bilərlər.
- Bukmeker kontorları hər il matçın nəticələrinin manipulyasiyası ilə bağlı iqtisadi/etik pozuntulara yol verilməməsi barədə bəyannamə təqdim etməlidir.
- CBF onun siyasətlərinə uyğun gəlməyən və ya iqtisadi/etik pozuntularda şübhəli bilinən şirkətlərin reklamını qadağan etmək hüququna malikdir.
- CBF matçlarında reklam yalnız Maliyyə Nazirliyindən icazə almış operatorlar tərəfindən həyata keçirilə bilər.
- Qaydaları pozan reklamlara görə operatorları RGC-nin şərtlərinə uyğun olaraq CBF Rəyasət Heyəti tərəfindən müəyyən edilmiş cərimə gözləyir.